Δευτέρα 27 Αυγούστου 2007

Διευκρίνηση

Η προεκλογική περίοδος και οι φωτιές στην Πελοπόννησο ήταν μία ευκαιρία να θυμηθούμε τι κόμμα είμαστε, τι ψηφίζει ο διπλανός και να αναρωτηθούμε ποια συμφέροντα κρύβονται πίσω από ό,τι μας λένε.

Με αφορμή αυτό, θα ήθελα να ξεκαθαρίσω ότι δεν είμαι αναρχική. Για να είμαι ακόμα πιο σαφής, δεν είμαι ούτε κομουνίστρια, ούτε καπιταλίστρια, ούτε σοσιαλίστρια. Δε μου αρέσει να ακολουθώ τυφλά το ρεύμα. Ακούω, σκέφτομαι και ενστερνίζομαι τις απόψεις που μου φαίνονται σωστές και δίκαιες.

Το όνομα που χρησιμοποιώ σε αυτό το blog, δεν είναι τίποτα άλλο από ένα Nickname (παρατσούκλι) που μου κόλλησε στα πρώτα βήματα στο Internet. Καλώς ή κακώς, δε φρόντισα να το αποβάλλω όσο ήταν ακόμα νωρίς και τώρα πια δε θέλω. Γράφω σε κάποια Forum και (από εγωισμό;) δε θέλω να το αλλάξω γιατί θέλω να αναγνωρίζουν ότι είμαι εγώ.

Όσοι λοιπόν αρέσκεστε να βάζετε ετικέτες ή να κρίνετε έναν άνθρωπο από παραταξιακές απόψεις, λυπάμαι, δε θα μπορέσετε να το κάνετε με εμένα. Το ποια είμαι και τι κάνω θα το καταλάβετε μόνο αν διαβάσετε αυτά που γράφω (και ακόμα και τότε δε σας εγγυώμαι ότι θα σας δείξω κάθε πτυχή του χαρακτήρα μου).

2 σχόλια:

χαμογελο είπε...

Βασικά δεν θέλω να σε απογοητρέυσω αλλα νομίζω ότι οι περισότεροι θα μείνουν στο όνομα που χρησιμοποιείς.Θα κολήσουν σε αυτό και με βάση αυτό θα σε κρίνουν.
Το ότι δεν εισαι αναρχικιά φένετε απο τα ποστ σου.(Δεν έχουν καμία σχέση) Αλλά συνήθως κανένας φανατισμένος δεν θα μπει στην διαδικασία να τα διαβάσει.
Οπότε μην αγχώνεσε απλώς αγνόησε τους.
υγ.Πάντως το σχόλιο που έκανε ο ανώνυμος δείχνει ότι δεν έχει διαβάσει καλά το ποστ σου ή τουλαχιστον εγώ δεν το διαβασα καλά :-p

Ανώνυμος είπε...
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από έναν διαχειριστή ιστολογίου.